hello, again

juli 21, 2017


Zo. Here I am. Again. Het voelt vreemd om een eerste post te zetten op dit blog. Een paar maanden geleden ben ik gestopt met bloggen, maar eerlijk? Ik begon het eigenlijk wel te missen.


(Dat ben ik btw niet op die foto hierboven, haha) Er waren een aantal redenen dat ik gestopt was met bloggen. Ik had te weinig inspiratie, maar ik had ook andere interesses gekregen. Toen ik begon met bloggen was ik 12 jaar, en helemaal wild van interieur. Ik vind het nog steeds wel leuk hoor, maar ik ben er veel minder mee bezig dan toen. Daarnaast voelde ik ook veel te veel druk en werd het meer een verplichting dan een hobby.

Maar goed, genoeg negativiteit. Want ik ben weer terug! En voor een nieuwe frisse start heb ik een nieuwe blog gemaakt, met een nieuwe vormgeving en nieuwe onderwerpen. Don't worry, mijn oude artikelen zijn gewoon nog te vinden op www.wonderfuldaylois.blogspot.com. Wat de veranderingen gaan zijn hier? Ik ga meer schrijven over fotografie, reizen, lifestyle en muziek. Ook soms wat fashion. Ik ga geen schema aanhouden, ik blog gewoon wanneer ik er zin in heb. Jullie hebben op mijn Instagram misschien wel gezien dat ik een soort wit vlak heb gemaakt, dat is omdat ik ook daar een frisse start wil maar m'n oude foto's gewoon niet weg wilde doen ;)


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe blog vinden!

X Loïs

PS. Ik moet jullie nog iets bekennen, mijn echte naam is niet Loïs. Loïs is mijn tweede naam, en ik gebruik deze op internet omdat mijn eerste naam niet zo veel voorkomt en daardoor zou mijn blog makkelijk te vinden zijn voor klasgenoten.

You Might Also Like

0 reacties

Subscribe