waarom ik zo lang ben weggeweest

mei 30, 2018

Hey allemaal! Zo, dat is lang geleden. Ja ik weet het, dit is al mijn zoveelste "comeback". Maar dit keer blijf ik, echt waar. Jullie vragen je misschien af waarom ik zo vaak ben weggegaan en vervolgens weer ben teruggekomen, en waarom ik er deze keer zeker van ben dat ik blijf. Daarom dit artikel met uitleg en wat ideetjes voor de toekomst.

 Goed, we gaan even terug in de tijd: naar begin 2017. In die tijd was alles een beetje aan het veranderen. School, vrienden, en ook mijn interesses begonnen ineens anders te worden. Een soort groeispurt in mijn hersenen, zo kan je het zien. Ik had opeens geen motivatie meer om ook maar iets te doen, aan mijn blog, instagram en huiswerk. Het enige wat in die tijd belangrijk voor me was waren mijn leeftijdsgenoten. Misschien een beetje té belangrijk. Ik had vaak ruzie met mijn ouders, en mijn cijfers gingen fors omlaag. Het was niet echt een leuke tijd. Maar aan alle slechte tijden komt een eind, en zo ook hier. Ik ging uiteindelijk gewoon over naar de derde en met mijn ouders kon ik het ook weer goed vinden (gelukkig :)). Ik begon ook weer een beetje met foto's plaatsen op Instagram, maar op een gegeven moment had ik daar niet zo'n zin meer in. Weer gebrek aan motivatie denk ik, haha. Maar deze keer heb ik echt weer zin om dingen te gaan doen, ik heb heel veel nieuwe ideeën en motivatie :) En soms als het iets minder lekker gaat ga ik alsnog door, gewoon even doorzetten ;)

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo lang afwezig ben geweest, en dat jullie zin hebben in mijn nieuwe posts! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

X Loïs




You Might Also Like

0 reacties

Subscribe